zondag 26 juni 2011

Forum

In The Netherlands we have a dollshouse forum. I have been a member from the beginning in 2004. Yesterday we organized a day for all the forum members. There where workshops, we all brought a lot of food, we exchanged gifts and had a wonderfull time with 30 participants.
I made some moulds with 'gummyfrub' from Stella Que Passa and made a jelly cake with it. The gifts I got are handmade bottles, a female statue, a diy kit for a lamp made by Sun from Nalladris, 1:48 furniture and some antique fabrics.

Al vanaf de oprichting in 2004 ben ik lid van het poppenhuisforum. Gisteren hadden we een dag georganiseerd voor alle leden, 30 zijn er geweest. We konden meedoen met workshops, er was heel veel lekker eten door iedereen meegenomen en we hebben cadeautjes uitgedeeld.
Ik heb met de gummyfrub van Stella Que Passa malletjes gemaakt en een taartje. Heel veel cadeautjes gekregen, handgemaakte flesjes, een vrouwen beeldje, een lamp om zelf te maken van Sun van Nalladris, meubeltjes 1:48 en prachtige antieke stofjes.
Het was een geweldige dag, hopelijk volgend jaar weer!





2 opmerkingen:

  1. Hallo Inge
    het klinkt gezellig, leuk hoor je hobby delen met anderen leden.
    Ik ken de mensen die je noemt ook, geniet er maar van.
    Ik ga je blog volgen, succes ermee je maakt leuke mini’s zie ik.
    Xxxxxx Conny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Conny, heb helaas al heel lang niets meer gedaan, maar ik in Apeldoorn op zoek naar nieuwe inspiratie!

      Verwijderen